Parlem avui dels preparatius del nou curs. Són molts els detalls que cal tenir a punt, perquè un curs i un programa d’activitats complets es puguin dur a terme a plena satisfacció, tant dels que han treballat molt intensament per preparar-ho, com també de tots els que formem l’Aula i que seguirem les activitats. No ho explicarem molt llarg, però si que voldríem compartir alguns dels aspectes claus:

Programació d’activitats del 1r. trimestre: Ja esteu rebent per correu ordinari, el programa tríptic, el detall del Seminari i de les sortides i viatges, que també podeu consultar a la web. Són 10 conferències, 1 Seminari de 4 jornades, 3 tertúlies, Sessions formatives en TIC, 3 jornades del Grup de Lectura i 3 Sortides / Viatges Culturals. Molt on triar i participar!!!
Fe d´errata: En el full informatiu de viatges enviat, cal canviar la data de sortida a Castelló d’Empúries: és el 19 d’octubre.

2. Espais on assistir: Hem treballat per assolir els millors espais possibles amb les condicions de confort i tècniques adients. Serem presents al Trade Center, Arxiu Nacional de Catalunya, La Unió, Museu de Cal Gerrer, Casal de Torreblanca. Llocs emblemàtics que ens cedeixen les Entitats amb gran generositat. I cal afegir que a les conferències d’aquest curs també oferirem la connexió via ZOOM, que és molt agraïda pels socis que en algun moment no poden assistir presencialment.

3. Patrocinadors: És molt important l’ajut que rebem de tots els Socis d’Honor, Entitats Col·laboradores i Socis Protectors, que fan possible que ens arribin a tots, aquestes activitats amb un cost més assequible. De forma rotatòria us anirem presentant setmanalment aquestes Entitats en un espai d’aquest comunicat, perquè els volem donar més notorietat com agraïment per la seva presència. De nou hi trobareu a Alexandria Llibres, que ha tornat després de reobrir i reforçant la cultura i el nombre de llibreries a Sant Cugat, la qual cosa ens sembla molt positiva per a tots. Tots ells són una gran ajuda per la viabilitat econòmica de l’Aula.

Tot això es posarà en marxa i a la vostra disposició a partir del dia 6 d’octubre al Trade Center. Anirem parlant en els propers dies !!!