Pel que fa a les dues activitats «docents» de la setmana que com sabem representen la cloenda del programa, i ja només pendents del viatge de Fi de Curs. Ben mirat, els programadors hi han posat unes «gotes de ganes de passar-ho bé», que són d’agrair i que han aconseguit que el Fi de Curs hagi estat molt entretingut, i fins i tot divertit. Molt bé!!!

Conferència Cloenda: Xocolata. Hem entès molt bé la història i el procés d’introducció i desenvolupament de la xocolata, des de la producció del cacau fins que arriba a ser menjat. La Sra. Núria Ribera n’és una experta i ho explica molt bé. El tast final amb lligams de beure i menjar ho han fet molt més atractiu. La sala plena i tothom gaudint de l’experiència, són el millor premi per a l’Aula.

Sortida al Parc de les Olors. Aquesta visita ens ha permès fer una observació propera a la agroecologia i amb un entorn que també pateix la sequera. El gran nombre de companys assistents s’han dedicat a dues activitats: visitar la finca del parc i entendre el joc de relacions entre les diferents varietats de plantes i la col·laboració amb altres espècies, i per altra banda, també ens vam centrar en un taller per aconseguir millores en la preparació de les infusions.

Tot plegat vam finalitzar amb un sopar a la fresca amb un bon i fresc menú. L’hospitalitat i la rebuda de la Sra. Pilar Comes, ens va disposar per una estada ben especial. Ens vam divertir!!!

Reportatge fotogràfic: https://photos.app.goo.gl/24hiKTjy5Fe2aE9R6

Moltes gràcies al company Joan Jordana per l’esforç de compartir les imatges amb tots els companys de l’Aula.

I per la propera setmana, tenim el VIATGE DE FI DE CURS

1 – VIATGE DE FI DE CURS. ITÀLIA.
Sortida: dimarts 6 i retorn dilluns 12. (detalls sobre el programa de viatge)

El programa és molt interessant, però impressiona i embadaleix si ens parem a llegir la llista de llocs a visitar. Francament, no hem pogut resistir a detallar-los: Orvieto, Perugia, Gubbio, Asis, San Marino, Ferrara, Ravenna, Bologna. La tradicional bona organització d’USSÍA ens garanteix un gran viatge i amb uns llocs inoblidables, com ja vam poder veure en l’estupenda conferència que recentment ens va proposar la Dra. Carolina Camañes, sobre alguns dels llocs que visitarem.

En fi, desitgem als viatgers que trobin les visites ben atractives i gaudeixin de la meravellosa Itàlia.

I no deixeu d’enviar fotos de record per publicar!!!