Ha estat una setmana plena d’activitats, amb el Grup de Lectura, el Seminari de Música, la Conferència de la Dra. Raquel Bouso i la Tertúlia del Sr. Rogeli Pedró, ens han mantingut plenament actius. La propera setmana continuem i en alguns casos, finalitzant activitats del curs.

Dos punts volem destacar especialment, ja que pensem que són d’interès per tots:

– VOLUNTARIAT A L’AULA: Aquesta setmana s’han incorporat a l’equip, els 4 nous voluntaris que, de forma progressiva, començaran la seva entrada a les diferents tasques. Ja és un total de 24 socis els que ajudem a tirar endavant les diferents tasques i activitats. Els desitgem una bona participació.

– VIATGE A ANDALUSIA: Tots hem rebut les magnifiques impressions i comentaris dels que han viatjat a Andalusia i dels seus records. Per completar-ho podem fer dues coses: a) accedir a un recull de fotografies que són a la web de l’Aula i b) aprofitar la generositat i saviesa fotogràfica de l’amic Joan Jordana, que ens ha facilitat l’enllaç per seguir gaudint de les seves imatges que gairebé «parlen».
Joan, Moltes gràcies pel teu esforç en nom de tots els que gaudirem del teu reportatge. (enllaç: https://photos.app.goo.gl/7nQFa81ik6fabJUi6).

I ara les properes activitats:

1 – SEMINARI: HISTÒRIA DE LA MÚSICA.
TEMA: L’ESCLAT MUSICAL DE L’EUROPA DEL NOU CENTS (2ª part).
SR. XAVIER CHAVARRIA, musicòleg i crític musical.
Dimarts 24, a les 10.30 h., presencial a l’Aula Magna de l’ANC.

Tercera jornada d’aquest especial Seminari, sota la direcció d’aquest magnífic musicòleg, Sr. Xavier Chavarria.

2 – SORTIDA: PARC DE LES OLORS DEL SERRAT
Dimecres 25, a les 9.30 h. Sortida des de la Rotonda Mercadona / Hotel Sant Cugat (Rambla del Celler).

Gran èxit tant de la recent conferència de la Sra. Pilar Comes, com també de la inscripció per la sortida.
MOLT IMPORTANT: Recordeu portar roba i sabates còmodes ja que caminarem pel parc i els cultius d’herbes.

3 – VIATGE FI DE CURS: ALEMANYA INÈDITA

Com ja us hem informat els dies 15 a 21 de Juny, l’Aula viatjarà a aquesta meravellosa zona d’Alemanya visitant entre altres llocs, QUEDLINBURG, EISENACH i DRESDEN. Per qui tingui interès abans del tancament definitiu, queden solament 2 places.

4 – CONFERÈNCIA: MITES I VERITATS DEL 5G.
SR. FRANCESC DAURA, Enginyer Industrial expert en camps electromagnètics.
Dijous 26, a les 17.30 h., presencial al TRADE CENTER i en línia per la plataforma ZOOM.

El tema tecnològic que es tractarà a la conferència és un recull pràctic de com és present a les nostres vides: telefonia mòbil, aplicacions pràctiques en comunicacions, cura de la salut, etc. És una sessió que ens ajudarà a seguir ben propers a aquesta matèria i entendre-la una mica més.

El Sr. Francesc Daura és un veritable expert amb una trajectòria molt destacada, en diversos sectors industrials com l’automòbil i altres aplicacions electròniques.

IMPORTANT: ÉS EL COMIAT DEL CURS I PER DISPOSAR DEL CATERING ADIENT, PREGUEM LA VOSTRA INSCRIPCIÓ