Que hem fet aquesta setmana Conferència. Excel.lent intervenció del Sr. Joan Albaigès, que ha mostrat un coneixement profund de la figura, història i entorn personal del nostre insigne arquitecte. Tothom en vam sortir molt satisfets, i amb noves coses fins ara poc conegudes. Seminari. Completada la tercera jornada d’aquest magnífic Seminari, dirigit per el Sr. Xavier Chavarria. Sortida a l’Estany d’Ivars / Espai Lluís Companys / Castell del Remei. Amb una jornada de temps magnífic (una mica de la caloreta típica de Ponent), vam fer les visites guiades tant a l’Estany com a l’Espai Companys. Finalment el Castell del Remei conegut arreu pels seus vins. Magnífica sortida. Trobareu imatges en l’espai Galeria Fotogràfica, amb l’enllaç al reportatge creat gràcies al l’esforç d’en Joan Jordana i el grup de fotògrafs actius.
I per la propera setmana cal que agendem: 1 – CONFERÈNCIA. L’ANTROPOCÈ, UNA NOVA ERA DE LA HUMANITAT. SR. FRANCESC LOZANO. Biòleg i Professor a ESADE de Sant Cugat (URL). Dijous 30, a les 17.30 h., a l’Arxiu Nacional de Catalunya. Seguiment presencial / en línia plataforma ZOOM / accés a gravació en diferit. Interessant tema perquè tracta, no solament de l’evolució humana i de la terra, sinó que podrem entendre millor les classificacions geològiques i com les conseqüències de l’activitat humana hi estan influint. És una conferència ben estimulant per a tots, sobre un tema poc tractat fins ara. 2 – SEMINARI. L’ÒPERA, UNA HISTÒRIA SOCIAL. SR. XAVIER CHAVARRIA. Musicòleg, crític musical i professor de la UAB. Dimarts 28, a les 10.30 h., a l’Arxiu Nacional de Catalunya. 4ª jornada i cloenda d’aquest Seminari, que ha dirigit el Sr. Chavarria amb gran èxit d’assistència i satisfacció pels continguts exposats. (Ja n’esperem la segona part).
3 – GALERIA FOTOGRÀFICA
Conferència Sr. Joan Albagés
Seminari Sr. Xavier Chavarria
Sortida a l’Estany d’Ivars i Comarca de l’Urgell
Enllaç a les fotografies de la Sortida a l’Estany d’Ivars i Comarca de l’Urgell https://photos.app.goo.gl/JHrNc6snmSraXtAx8
4 – ESPAI DELS PATROCINADORS
Atentament,
Josep Boix Responsable Comunicació
Telf.: 93 583 66 96 Més informació a la Web: www.aulasantcugat.cat, Al Facebook: (https://www.facebook.com/aulasantcugat), O a l’Instagram: (https://instagram.com/aulasantcugat?igshid=MzRlODBiNWFlZA==).
Debe estar conectado para enviar un comentario.