Aquesta informació us arriba a les portes de Setmana Santa i dins per tant d’uns dies sense activitats, però que sens falta, reprendrem el proper dia 8 d’abril.

Programació del 3r. Trimestre:
Us hem enviat la informació de les activitats que encetarem l’esmentat 8 d’abril, amb una conferència que detallem en el punt 1. Referit al tema de la programació, us anirem informant dels canvis que si ho aconseguim, ens permetran realitzar algunes activitats en format presencial (Per ex.: una d’elles és l’Acte de Cloenda, el proper 27 de maig). Us anirem informant puntualment.

Voluntariat a l’Aula:
Us hem enviat també, un full que explica l’oferiment perquè us animeu a participar com a voluntaris i membres dels equips que fem les activitats de l’Aula. En les properes setmanes ja s’incorporaran alguns voluntaris que s’han decidit a participar en les diferents àrees. És una gran satisfacció donar-los la benvinguda.</h2

Setmana Santa
Desitjar a tots que passeu uns dies tranquils i amb tota la cura que exigeix la situació sanitària, encara prou inquietant.

Fem un detall de l’activitat més propera per reservar a la vostra agenda:

1 – CONFERÈNCIA: EL FRANQUISMO CÓMPLICE DEL HOLOCAUSTO.
Sr. EDUARDO MARTIN DE POZUELO. Periodista, fou redactor en cap de La Vanguardia.
Dijous 8 d´abril, a les 17:30 h. (en línia, plataforma ZOOM)

Aquesta conferència va estar ajornada el mes de febrer i ara, podem recuperar la interessant visió que ens oferirà el conferenciant, d’una de les vessants del franquisme prou amarga però potser menys coneguda, i de conseqüències que van engrandir l’horror que ja teníem a casa nostra, tot reforçant una tragèdia d’abast mundial.

El nostre conferenciant, per la seva gran experiència periodística en un mitjà tant important, disposa d’una informació molt completa i també perquè és amant del periodisme d’investigació que ha estat la seva vocació. Autor també de diversos llibres.