Aquesta setmana hem seguit centrats en anar completant les activitats que encara estem finalitzant dins del programa del 3r. trimestre. En concret el Seminari d’Història de la Música, a càrrec del Sr. Xavier Chavarria, i els preparatius finals de l’especial viatge Fi de Curs amb destí a Alemanya.

Patrocinis de l’Aula: Volem parlar-vos també d’aquest aspecte tan important per la viabilitat econòmica de l’Aula, com és la presència i ajuda dels nostres patrocinadors, (Institucions, socis d’Honor i socis Protectors). Doncs bé, tot i que properament us informarem dels detalls i noms concrets, volem compartir amb vosaltres la bona acollida que tots ha mostrat cap a l’Aula i han renovat la seva ajuda, i per tant, ens dóna més seguretat i confiança pel desenvolupament del curs vinent, que serà molt interessant i de grans continguts. Ja en parlarem més endavant.

I ara recordem les activitats properes:

1 – SEMINARI: HISTÒRIA DE LA MÚSICA.
TEMA: L’ESCLAT MUSICAL DE L’EUROPA DEL NOU-CENTS. (2ª part)
SR. XAVIER CHAVARRIA. Musicòleg i crític musical.
Dimarts 7, a les 10.30 h., presencial a l’Aula Magna de l’ANC

Amb aquesta cinquena jornada es completarà el programa del Seminari desenvolupat amb molt d’èxit.

2 – VIATGE FI DE CURS: DESTÍ ALEMANYA

Com ja hem informat, continuem els preparatius del magnífic viatge al Nord d’Alemanya, en les dates del 15 al de 21 juny.