Aquest és el darrer enviament de l’any 2020, que sense cap mena de dubte recordarem perquè ens ha portat a tots neguit i angoixa en molts aspectes, i que fa uns mesos no comptàvem que com a cloenda i comiat, ens deixaria una finestra oberta a l’esperança de que aquest tràngol anirà minvant, gràcies a les vacunes que ja es comencen a repartir.

Tot és encara molt preliminar i per tant, hem de continuar molt atents a no afluixar i seguir molt curosos per no caure, ara que gairebé ho tenim a tocar.

1 – AGRAÏMENTS SINCERS

No podem tancar l’any sense fer arribar a tothom que ajuda l’Aula, un missatge d’agraïment pel seu suport. A les Institucions, Socis d’Honor i Protectors Corporatius, que fan pinya amb la resta de socis individuals, aconseguint que l’Aula pugui superar les diverses dificultats i les condicions sanitàries, que en conjunt fan una travessia ben difícil. Gràcies doncs, perquè sense aquest suport no seria possible seguir endavant.

2 – ANY 2021

Desitgem a tots els que seguiu la vida de l’Aula i esteu al seu costat, que el Nou Any us sigui ben favorable, a vosaltres i a les vostres famílies.

Permeteu-nos que com darrer comiat de l’any, us fem arribar un preciós poema amb records de les Terres de Ponent, d’on és l’escriptor i poeta, Raül Torrent i Torrent, bon amic de l’Aula, amb el desig que us permeti trobar un bon moment de lectura en aquests dies.

Com la darrera fulla

Com la darrera fulla vestida de tardor
que es deixa anar a l’antull de la rosa dels vents;
com la boira tan nostra, blana i misteriosa,
que el gebre de l’hivern vesteix de filigrana;
com la pluja i la neu delejades pels horts,
per les flors dels camins i pels boscos eixuts;
com l’ocell que se’n va fins a terres australs
a la cerca vital de la llum i el bon temps;
com la saba impacient a les arrels boscanes
desitjoses del foc que duu la primavera…

Petit ésser com sóc en un món que trontolla,
voldria diluir-me dins l’aigua de la mar
o volar com els núvols que dibuixen al cel,
penetrar fins al moll d’aquest fràgil planeta
i exercir d’emissari de tot allò que és bell,
de tot allò que cal preservar de l’atzar,
pregonant que la vida és tot el que tenim.

Nadal 2020
Raül Torrent i Torrent