Benvolguts membres de l’Aula

Ja ens trobem encetant un nou any amb renovació de les nostres expectatives i amb les «piles» carregades per enfrontar tot el que és per venir, però ho enfrontem amb la gran novetat de les vacunes (en plural), que han de ser el veritable motor de la recuperació global del pitjor problema al que ens hem enfrontat com a Societat, en els períodes viscuts per una gran majoria de nosaltres. Doncs amb aquest esperit, a l’Aula emprenem el programa d’activitats del 2n. trimestre, que esperem vagi de menys a més pel que fa a la situació sanitària, que confiem vagi a millor. Ho anirem veient i ho comentarem.

Per tant, fem una mirada curta sobre les nostres activitats properes (15 dies), perquè tots tinguem l’agenda ben preparada pel que fa a calendari, activitats i opcions de seguiment. Per tant, de moment, cal tenir present:

Dimarts 12 Gener CONFERÈNCIA 17.30 h. en línia
Dilluns 18 Gener GRUP DE LECTURA 17.30 h. en línia
Dijous 21 Gener SEMINARI 10.30 h. en línia
Dijous 21 Gener CONFERÈNCIA 17.30 h. en línia

I ara detallem les activitats properes:
1 – CONFERÈNCIA: GEO ECONOMÍA DEL MÓN QUE ESTÀ VENINT.
Sr. ANTON GASOL. Degà del Col·legi d’Economistes
Dimarts 12, a les 17.30 h. (en línia, plataforma ZOOM)

Per començar el 2n. trimestre no podíem tenir un tema tan important i transcendent com el que ens proposa el nostre conferenciant. Són tantes les incerteses i opcions de desequilibris de tota mena als que el món s’enfronta, que ens anirà molt bé a tots escoltar una veu tan autoritzada com la del Sr. Anton Gasol.

El nostre conferenciant és Doctor en Economia i Empresa i Degà del Col·legi d’Economistes. Té una llarga experiència en el sector financer i ha assolit una àmplia perspectiva nacional i internacional. És una extraordinària oportunitat que hem d’aprofitar.

2 – GRUP DE LECTURA.
Sra. SÍLVIA VALLS. Professora i Coordinadora
Dilluns 18, a les 17.30 h. (en línia, plataforma ZOOM)

Aquesta jornada, el llibre triat «La felicidad conyugal» de Lev Tolstoi, és una de les seves obres importants, abans dels seus grans títols més coneguts i populars (Guerra i Pau, Anna Karenina). Creiem que és una selecció excel·lent per conèixer millor l’obra d’aquest gran autor.

3 – SEMINARIS DE L’AULA, IMMEDIATS

Volem fer un especial recordatori d’aquestes dues importants activitats i de les que ja és obert el període d’inscripció per tots els interessats a partir del 7 Gener. Us recordem:

1- LES AVENTURES DELS DÉUS DE L’OLIMP. LA MITOLOGÍA A LA HISTÒRIA DE L’ART (1ª PART)
Dra. CAROLINA CAMAÑES, Doctora en Belles Arts.

Les dates són: Gener: dijous 21 i 28. Febrer: dijous 4 i 11

2- HISTÒRIA DE LA MÚSICA (CONTINUACIÓ DEL CICLE ROMÀNTIC). L’ESCLAT MUSICAL DE L’EUROPA DEL NOU-CENTS.
Sr. XAVIER CHAVARRIA, Musicòleg i crític musical.
Les dates són: Febrer: dimarts 23. Març: dimarts 2, 9, 16 i 23.

Aquests seminaris són oberts a socis i no socis. Per a més informació, inscripció i pagament podeu fer-ho a l’oficina de l’Aula via presencial i també per telèfon o mail.

4 – PRESÈNCIA DE L’AULA ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ
Ressaltem per a la vostra informació, que avui trobareu ressò de les activitats de l’Aula a la revista TOT, amb una pàgina on es reflecteix la programació d’activitats del 2n. Trimestre. També l’article setmanal en l’apartat Entitats i un article d’opinió d’en Josep Daniel, un dels co-fundadors de l’Aula (pàg. 38 del TOT, https://www.totsantcugat.cat/opinio/sant-cugat-genial_2146559102.html).

Sempre que ens és possible, ens agrada que les notícies i comentaris de l’Aula tinguin el major ressò possible.
Atentament