Benvolguts membres de l’Aula:
Anem rebent diferents comentaris de membres de l’Aula que ja han estat cridats i també vacunats. Tot i que molts de nosaltres encara estem pendents de rebre la desitjada trucada, ens alegra sincerament que alguns ja ho tingueu superat. És una «punxada» esperada per encarar (pensem), un període mes tranquil.
Això va lligat també, al nostre desig que puguem tenir ja alguna activitat presencial, (aquesta setmana propera ja volíem donar la sorpresa), però heu vist que tot ha quedat ajornat per les noves restriccions sanitàries. Us anirem informant perquè no defallirem en la nostra intenció.
I ara, fem un petit resum d’activitats pels propers 15 dies:
Dilluns 12 GRUP DE LECTURA 17:30 h. en línia
Dimarts 13 CONFERÈNCIA 17:30 h. en línia
Divendres 16 GRUP DE LECTURA 18:00 h. presencial (1)
Dimecres 21 VISITA CULTURAL 11:00 h. en línia
Dijous 22 CONFERÈNCIA 17:30 h. en línia
(1) Sessió extraordinària que es detalla al punt 3
Pel que fa a les activitats setmanals immediates són:
1 – GRUP DE LECTURA.
Sra. SÍLVIA VALLS. Professora i Coordinadora.
Dilluns 12, a les 17:30 h. (en línia, plataforma ZOOM)
El llibre triat per aquesta sessió és: “La societat literària i de pastís de pela de patata de Guernsey”, de Mary Ann Shaffer i Annie Barrows. (Editorial Amsterdam, edició en català i Editorial Salamandra. edició en castellà).
És una estupenda història, molt anglesa i que va ser portada al cinema, amb el resultat d’una tendra pel·lícula anglesa amb la que es passa una molt bona estona. El llibre va ser un excel·lent material de base.
2 – CONFERÈNCIA: CICLE D’ART ROMÀNIC (lll) TEMA: EL TRESOR ROMÀNIC.
Dra. ANNA ORRIOLS. Doctora en Història de l’Art Medieval per la UAB
Dimarts 13, 17:30 h. (en línia plataforma ZOOM)
Continuem el cicle d’Art Romànic amb la profunditat que ens dóna la guia de la nostra conferenciant, Dra. Anna Orriols, que com en les anteriors sessions ens fa viure un art romànic que a casa nostra ens dóna moltes referències. La seva gran activitat investigadora i el seu mestratge ens ajudaran en la nostra aproximació al tema.
3 – GRUP DE LECTURA.
SESSIÓ EXTRAORDINARIA AMB LA PARTICIPACIO PRESENCIAL DE L’ESCRIPTOR:
Sr. ANDRES NEWMAN, autor de «Hacerse el muerto».
Coordinadora: Sra. SILVIA VALLS
Divendres 16, a les 18:00 h. (presencial a Sala de Conferències Museu Cal Gerrer.)
Es una sessió extraordinària per la presència de l’autor del llibre que ja vam llegir el curs passat. Per altra banda, tindrem l’oportunitat de fer una tertúlia presencial en un lloc ben acollidor i estimulant com el Museu de Cal Gerrer de Sant Cugat.
Recordeu que cal inscripció especial a l’Aula (telèfon o e-mail), tant pels components del grup de Lectura com altres interessats.
4 – AJUDEM A FER CRÉIXER L’AULA
Heu rebut la informació d’aquesta iniciativa que posem al vostre abast com a element de difusió i perquè volem ajudar, que algun amic vostre pugui participar en les activitats (conferències), en real i que desprès pot venir com a nou soci a participar de tot el programa. També farem properament una mica de publicitat amb l’ajut dels amics del TOT.
5 – VISITES CULTURALS: MONTSERRAT
Ja us hem enviat la informació d’aquesta sortida virtual (per ZOOM), que es farà el proper 21 abril. Us ho recordem perquè cal inscripció prèvia a l’Aula.
Atentament,
Josep Boix
Responsable de Comunicació
Més informació a la Web: www.aulasantcugat.cat, al Facebook o a l’Instagram.
Associació Aula d’Extensió Universitària
per a la Gent Gran de Sant Cugat del Vallès
Telf.: 93 583 66 96
www.aulasantcugat.cat