Ja s’han complert els primers dies de setembre i l’Aula ha reprès l’activitat gairebé al màxim. Hem mantingut reunions internes de seguiment (per sort presencials). L’oficina és oberta i oferint servei a tots els socis, amb una especial dedicació a formalitzar les inscripcions dels nous socis que s’incorporen com a membres de l’Aula pel nou curs i per tant, informar-los del funcionament.

Pel que fa a les renovacions dels que ja venim del curs passat, estem atenen individualment tots els casos amb força bona acollida en especial al tenir a la vista la recuperació general de la participació presencial tant desitjada, i per tant, d’algunes de les activitats que més van ser afectades el curs passat com Sortides Culturals (només en línia), Tertúlies i Cursos TIC que vam haver d’ajornar.

Bé però ara ja estem en un altre moment i recuperem la normalitat!!!

1 – PROGRAMACIÓ ACTIVITATS DEL 1r. TRIMESTRE

Els equips de voluntaris de l’Aula que treballen en cada activitat estan reconfirmant dades, sales pels actes, horaris, conferenciants, ponents, destinacions, etc. Tot plegat per validar el programa de forma actualitzada i definitiva. Com ja us vam avançar, properament el rebreu en paper, però podeu trobar tota la informació a la web (aulasantcugat.cat).

Us recordem que el proper dia 7 és l’acte inaugural amb conferència a la sala del Trade Center. Us mantindrem puntualment informats de tots els detalls.